dilluns, 19 de juny de 2017

COLÒNIES 6È 2017

Aquest any hem anat de colònies a Empúriabrava i hem fet diferents activitats aquàtiques i nàutiques. Les activitats les vam fer en 4 grups formats pels alumnes de les tres classes de 6è. Cada grup feia activitats diferents que els altres, i un cop el temps s’acabava es feia rotació de monitor i d’activitat, algunes de les que vam fer són aquestes:

Windsurf: ens van ensenyar la tècnica de com aguantar-nos i com dirigir la taula, com es deien les parts (davant proa i darrere popa) i vam sortir a navegar.

Kayak: ens van ensenyar com utilitzar el rem o pala, a sincronizar-nos i com ens hem de col·locar.

Acrosport: vam fer figures en grup en una taula de paddle surf XL. Les figures eren de 2, 3, 4, 5, 6 o 7 persones.

Vela: ens van ensenyar les parts d’una barca, com utilitzar-les i el seu vocabulari i vam navegar portant nosaltres la barca!!

Paddle surf XL: els monitors ens van dividir en dos grups, ens vam posar de peu i tots a l’hora havíem de remar per guanyar a l'altre grup a la cursa.

Vam dormir en apart-hotels, hi havia molts edificis i nosaltres en vam ocupar 3! Es feien grups de 4 o de 5 persones que dormien en un apartament. Els apartaments que eren 5 persones hi havia una persona que havia de dormir en un sofà llit.

A cada àpat hi havia bufet lliure, vam menjar molt i súper bé.

Cada dia després de les activitats a la platja anàvem a la piscina de l’hotel on gravàvem vídeos amb la gopro.

Ens ho vam passar pipa!! Mai oblidarem aquestes colònies!!